מוקד המידע ושירות הלקוחות של רכבת ישראל עומד לרשות לקוחות רכבת ישראל, דרך המוקד הטלפוני ניתן לברר לוח זמנים של רכבות, תעריפי נסיעות, נגישות תחנות רכבת, רכבות ועוד. בנוסף, המוקד מאפשר תיאומי נסיעות לאנשים בעלי מוגבלויות.
לרשותכם מספרי הטלפון של מוקד שירות לקוחות רכבת ישראל. מספרי הטלפון והפקס של מוקד שירות לקוחות רכבת ישראל מפורטים להלן:
מספר טלפון: 08-6831222, חיוג מקוצר: *5770.
שירות הלקוחות של רכבת ישראל נותן מענה בנושאים כגון: מידע כללי על לוחות הזמנים של הרכבות, מחירי נסיעה ועוד (1), סיוע לנוסעים בעלי מוגבלויות (2), מחלקת אבידות ומציאות (3), וכן תלונות ופניות הציבור (4).
יש לדעת כי שירות הלקוחות של מחלקת אבידות ומציאות ושל מחלקת התלונות ופניות הציבור, פועלים בימים ראשון עד חמישי בין השעות 8:00-17:00 בלבד.
מספר פקס: 08-6261693, חשוב לציין מספר פקס על מנת לקבל מענה.
בנוסף לרשותכם שעות הפעילות של מוקד שירות לקוחות רכבת ישראל.
שימו לב כי מוקד המידע ושירות הלקוחות של רכבת ישראל פועל ללא הפסקה על פי לוח הזמנים הבא:
ימים א' עד ה': משעה 06:00 עד השעה 24:00.
יום ו': משעה 06:00 עד השעה 17:00.
מוצ"ש: כחצי שעה אחרי צאת השבת עד השעה 24:00.
להלן מספר טלפון נוסף של מחלקת שירות הלקוחות: 077-232-4000
להלן מספר פקס נוסף של רכבת ישראל: 077-232-4011
שירות לקוחות בוואצאפ
כעת ניתן ליצור קשר עם שירות הלקוחות של רכבת ישראל ב-WhatsApp.
טלפון: 052-3273570
שעות פעילות: ימים א' עד ה': 08:00-17:00
לתשומת לבכם: אתר זה הוא אתר מידע חופשי לציבור, לאתר זה אין כל קשר לחברת רכבת ישראל בע"מ או לכל מוסד אחר השייך לממשלת ישראל, האתר מתעדכן לעתים תכופות אך מומלץ להתעדכן אודות לוחות הזמנים ומסלולי הנסיעה של הרכבות גם באתר הרשמי של רכבת ישראל.

רכבת ישראל טלפון מוקד שירות לקוחות ולוח זמנים
למעבר לעמוד עם מידע על לוח הזמנים של רכבת ישראל לחצו כאן, למעבר לעמוד הבית לחצו כאן.
הי שלום,
הנידון: עומס ברכבות אדיר
אני תושבת ירושלים שנוסעת יומית לתל אביב הרכבת יוצאת כל חצי שעה
יש עומס אדיר ברכבת גם בהלוך שאני נוסעת וכן בחזור, ובכלל עם הרכבת החשמלית החדשה יש פחות מקומות ומאוד צפוף.
מיום ליום אנשים מגלים את הרכבת ויש מעמסה על הרכבת, הרבה אנשים נותרים ללא מקום ישיבה.
או אילתור חיפוש בכל קרונות הרכבת למציאת מקום שפעם ברכבת הישנה זה לא היה קורה (היה יותר מקומות ישיבה בוודאות).
לדוגמא היום נותרתי ללא מקום ישיבה, ישבתי על המדרגות וכן גם עוד אנשים כמוני, ישנם שישבו על התיקים שלהם על הרצפה, וישנם לא היה מקום על המדרגות ונותרו בעמידה.
אנחנו משלמים כסף לא כדי לשבת על הרצפה או להשאר בעמידה, היום היה לפחות 75 אנשים ללא מקום ישיבה.
צריך להוציא רכבת כל 20 דק' ובינתיים להוציא את הרכבת הישנה שהייתה.
הלחץ הולך וגובר וגובר
בתקווה להבנה,
רותי
מה הטלפון של רכבת ישראל?
מספר הטלפון המקוצר של רכבת ישראל הוא 5770*