רכבת ישראל טלפון ושעות פעילות מוקד שירות לקוחות

רכבת ישראל טלפון לוגו

רכבת ישראל טלפון

מוקד המידע ושירות הלקוחות של רכבת ישראל עומד לרשות לקוחות רכבת ישראל, דרך המוקד הטלפוני ניתן לברר לוח זמנים של רכבות, תעריפי נסיעות, נגישות תחנות רכבת, רכבות ועוד. המוקד מאפשר תיאומי נסיעות לאנשים בעלי מוגבלויות ועוד.

לרשותכם מספרי הטלפון של מוקד שירות לקוחות רכבת ישראל. מספרי הטלפון והפקס של מוקד שירות לקוחות רכבת ישראל מפורטים להלן:

מספר טלפון: 077-232-4000, חיוג מקוצר: *5770.

מספר פקס: 077-232-4011, חשוב לציין מספר פקס על מנת לקבל מענה.

בנוסף לרשותכם שעות הפעילות של מוקד שירות לקוחות רכבת ישראל.

שימו לב כי מוקד המידע ושירות הלקוחות של רכבת ישראל פועל ללא הפסקה על פי לוח הזמנים הבא:

ימים א' עד ה': משעה 06:00 עד השעה 24:00.

יום ו': משעה 06:00 עד השעה 17:00.

מוצ"ש: כחצי שעה אחרי צאת השבת עד השעה 24:00.

לתשומת לבכם: אתר זה הוא אתר מידע חופשי לציבור, לאתר זה אין כל קשר לחברת רכבת ישראל בע"מ או לכל מוסד אחר השייך לממשלת ישראל, האתר מתעדכן לעתים תכופות אך מומלץ להתעדכן אודות לוחות הזמנים ומסלולי הנסיעה של הרכבות גם באתר הרשמי של רכבת ישראל.

רכבת ישראל טלפון מוקד שירות לקוחות ולוח זמנים לוגו

רכבת ישראל טלפון מוקד שירות לקוחות ולוח זמנים

למעבר לעמוד עם מידע על לוח הזמנים של רכבת ישראל לחצו כאן, למעבר לעמוד הבית לחצו כאן.